زنان ورزشکار جهان اسلام

در مورد زنان محجبه ای که می خواهند در دنیای ورزش بدرخشند.

زنان ورزشکار جهان اسلام

در مورد زنان محجبه ای که می خواهند در دنیای ورزش بدرخشند.

سلام...

سلام به همه دوستان عزیز و همسنگرم

اجازه بدین اول ماه پر خیر وبرکت رجب را به شیعیان تبریک عرض کنم و التماس دعای خیر در این ماه نورانی از همه بزرگواران دارم.

شدیداً عذر خواهی میکنم به خاطر غیبت طولانی مدتم و البته به خاطر مشکلی بود که سیستمم پیدا کرده بود که خوشبختانه برطرف شد. 

حلول رجب المرجب ماه دعا و نیایش را خدمت شما تبریک عرض می کنم انشاء الله در این ماه شریف بتوانیم خود را برای ورود به ماه مبارک شعبان و بعد از ان ماه رمضان مهیا و آماده سازیم.

یاحق

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

ســـــــــــــلام
°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__ /

°°°°°°°°°°°°| یا __/

°°°°°°°°°°°°|فاطمة___/°

°°°°°°°°°°°°| الزهرا ___/°

°°°°°°°°°°°°|_سلام الله ____/°

°°°°°°_____|________________________

~~~~/ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد _\~~~~~~

~~ ~~/_ O O O O O O O O O O O O _\~~~ ~~~

,.-~*´¨¯¨`*~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸, ,.-~*´¨¯¨`*•~-.

مبلاد امام محمد تقی جوادالا ئمه ع

و میلادحضرت علی اصغر ع مبارک باد

سید مهدی طلبه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://khamenei-leader.persianblog.ir

سلام
سری به من بزنید
به روز هستم
حتما نظر دهید
رو کم کنی با ضد انقلاباست.
گفتن شما طرفدار ندارین و حرف ها تون رو کسی قبول نداره
13 رجب بر شما مبارک
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد